دستگاه‌های تلفن همراه خود را به سادگی با پیاده‌روی شارژ کنید. ابزارها و دستگاه‌های مصرفی مانند تلفن‌های هوشمند به طور فزاینده‌ای تکثیر شده‌اند، اما با این که دستگاه‌ها بهبود یافته‌اند، در مورد باتری‌های آنها تفاوت زیادی وجود ندارد. استفاده سنگین، اغلب باتری را به سرعت تخلیه می‌کند. یک استارت‌آپ فناوری به نام StepCharge راه‌حلی پیدا کرده تا با استفاده از آن هنگام راه رفتن و پیاده‌روی، دستگاه خود را شارژ نمایید.

شارژ تلفن همراه با پیاده روی

StepCharge می‌خواهد با اجازه دادن به شارژ کردن وسایل قابل حمل خود فقط با قدم زدن، مشکلات باتری را پایان دهد. StepCharge محصولی نوآورانه است که از فعالیت‌هایی که بیشتر افراد مرتباً در آن استفاده می‌کنند استفاده می‌کند. یک شارژر جنبشی در کفش، از راه رفتن نیرو ایجاد می‌کند و از این قدرت می‌توان برای شارژ تلفن همراه استفاده کرد.

این شارژر با ضبط حرکات جنبشی شخص قادر است هنگام قدم زدن حدود 5 وات انرژی الکتریکی تولید کنند. انرژی کافی برای اجرای همزمان 10 تلفن همراه است.

طراحی این شارژر به فرد امکان می‌دهد بدون استفاده از انرژی اضافی، از این ابزار استفاده کند. محققان میزان مصرف اکسیژن داوطلبان و میزان تولید دی اکسید کربن را نیز اندازه‌گیری کردند تا اطمینان حاصل کنند که استفاده از آن سخت نیست.

شارژ تلفن همراه با قدم زدن