Elva یک دستگاه کنترل از راه دور برای مدیریت داروها می‌باشد که به خانواده‌ها و پزشکان کمک می‌کند تا تأیید کنند که بیماران داروهای مناسب را در زمان مناسب از راه دور مصرف کنند.

مدیریت داروها از راه دور

این امکان داده شده است تا در این کسب و کار برای مدیریت داروها با هر نوع دارویی به راحتی، فقط با اسکن کردن بارکد دارویی برای تایید دارو و نشان دادن بسیاری از قرص‌ها، کار کنیم. دستگاه ما به عنوان یک هوشیار پزشکی در صورتی که عزیزان شما به کمک نیاز داشته باشند، عمل می‌کند.

ما به دنبال افرادی هستیم که اشتیاق خود را در مدیریت داروها برای خودکارسازی راهکارهای صنعتی در مراقبت‌های بهداشتی و استفاده از آن‌ها در خانه به اشتراک می‌گذارند. تجربه شما در IOT، سلامت دیجیتال و مراقبت‌های بهداشتی به ما کمک می‌کند تا به چشم‌انداز خود برسیم. ما به خانواده‌ها (برنامه الوا) را برای مدیریت داروها پیشنهاد می‌کنیم تا موارد زیر را به آنها ارائه دهد:

  • برای وارد کردن و بارگیری برنامه های دارویی از راه دور به داروخانه ها متصل شوید.
  • نظارت بر فعالیت های دستگاه (پیروی و تبعیت از دارو و اعلامیه های اضطراری).

ELVAًُُ، مدیریت داروها از راه دور

ما همچنین پرداخت کنندگان و ارائه دهندگان داده‌های جمعیتی را از طریق داشبورد مدیریت داروها برای انجام موارد زیر پیشنهاد می‌کنیم:

  • نظارت بر فعالیت و میزان پایبندی بیماران.
  • آگاهی بیشتر در مورد پروفایل, الگوها و پیروی بیماران.

اهداف این کسب و کار نوپا، همکاری با تیم تجاری برای کشف و بینش و راهکارهای لازم برای توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی و برندسازی برای محصولات جدید و موجود ، داخلی و خارجی نظارت و رشد بخش بازاریابی ، بطور مداوم در شناسایی درآمد و … می باشد.