TE Connectivity، سنسور فشار SMI SO-10 را با یک پورت عمودی معرفی کرده است. این دستگاه با یک سنسور فشار MEMS و یک آی‌سی تهویه سیگنال پیشرفته طراحی شده است که به منظور ارائه خروجی کالیبره شده فشار و جبران دما می‌باشد. این دستگاه درجه فشار را از 0/5 تا 30PSI با یک سیگنال دیجیتال (I2C) یا خروجی دوگانه (آنالوگ دیجیتال و تقویت‌شده) با دقت 1٪ ± FS پوشش می‌دهد.

سنسور فشار پکیج SMI

محفظه سنسور فشار با یک فن‌آوری استاندارد طراحی شده است و دارای یک اثر SO-10 سازگار با JEDEC برای مونتاژ طراحی رو به جلو PCB است. سنسورهای جدید TE از قابلیت اطمینان بیشتری برخوردار بوده و از طراحی مستقل و بدنه برای از بین بردن نشت استفاده می‌کنند. بسته SO-10 سازگاری رسانه‌ای را پیشنهاد می‌دهد که از طریق فشار دیفرانسیل عقب برای راحت‌تر ادغام شدن، حاصل می‌شود. سنسور فشار را می‌توان به راحتی بر روی برد PCB سوار کرد.

SM1000 (حداکثر PSI30) و SM4000 (حداکثر PSI15) دارای طراحی جمع و جور هستند و برای استفاده در شرایط سخت محیطی مناسب هستند. سنسورهای فشار جدید در کاربردهای پزشکی، صنعتی و HVAC مانند دستگاه تهویه، مانیتور بیمار، تستر کیفیت هوا، آنالایزر Multigas، آنالیزور انتشار، مانومتر، تجهیزات کالیبراسیون و ردیاب رطوبت مورد استفاده قرار گیرد. اطلاعات بیشتر در مورد SM1000 (حداکثر PSI30) و SM4000 (حداکثر PSI15) را می‌توان در وب‌سایت رسمی اتصال TE یافت.

سنسور فشار