مکان‌یابی و ردیابی حیوانات خانگی با Tractive در سال 2012 در اتریش توسط گروهی از کارآفرینان با هدف ایجاد  محیط امن‌تر برای میلیون‌ها حیوان خانگی در سراسر جهان تأسیس شد. با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها، شرکت Tractive انواع پوشیدنی، برنامه‌ها و خدمات آنلاین را توسعه می‌دهد.

این کسب و کار، شادی‌، امنیت و آرامش بیشتر را برای صاحبان حیوانات اهلی و دوستداران حیوانات خانگی فراهم می‌آورد. Behind Tractive یک تیم بین‌المللی اختصاصی، پویا و با تجربه است که همواره در تلاش است تا راه‌های جدید و خلاقانه‌ای را برای رضایت و لذت مشتریان و کاربران خود پیدا کند.

ماموریت تیم مکان‌یابی و ردیابی حیوانات خانگی تقویت ارتباط بین حیوانات خانگی و صاحبان آنها با ایجاد فناوری برای اطمینان از زندگی سالم‌تر، طولانی‌تر و ایمن‌تر در کنار هم است. ما دستگاه‌ها، برنامه‌ها و لوازم جانبی GPS را تولید می‌کنیم. دو دستگاه GPS وجود دارد: GPS کششی و Tract GPS XL.

مکان‌یابی و ردیابی حیوانات خانگی

GPS کششی یا (Tractive) برای ردیابی حیوانات خانگی

ردیاب حیوان خانگی GPS Tractive شما را قادر می‌سازد حیوان خانگی خود را در هر زمان و هر مکان و هر مکانی پیدا کنید و تمام ویژگی‌های گفته شده در بالا را داشته باشید.

ردیاب کششی  GPS XL

Tractive GPS XL همچنین ردیابی موقعیت‌مکانی در زمان واقعی دارد، اما برای حیوانات خانگی بالای 20 کیلوگرم (40 پوند) توصیه می‌شود. باتری ردیاب GPS XL در حالی که دارای ویژگی‌های مشابه با عملکرد اول است، تا 6 هفته دوام می‌آورد.

GPS ردیاب گربه

Tract GPS CAT Tracker به شما این امکان را می‌دهد با نمایش مسیر در برنامه (اپلیکیشن) رایگان تلفن‌های هوشمند، گربه خود را در مسیرها و سفرهای خود از طریق GPS دنبال کنید. همچنین موقعیت مکانی واقعی و اطلاعات فعالیت گربه را برای شما فراهم می‌کند تا بدانید گربه شما کجاست و در طول روز چقدر حرکت می‌کند.

مکان‌یابی و ردیابی حیوانات خانگی