IC ، STMicroelectronics های منطقی Rad-Hard با سرعت بالا برای کاربردهای فضایی با فرکانس بالا را ارائه کرده است.

IC های Rad-Hard

دستگاه‌های منطقی با عملکرد بالای شرکت STMicroelectronics پاسخ سریع‌تری را در مدارهای فرکانس بالا ارائه می‌دهند. دامنه ولتاژ تغذیه 1.8 ولت  تا 3.6 ولت، به رفع محدودیت‌های شدید انرژی در وسایل نقلیه فضایی کمک می‌کند.

stmicroelectronics دو ابزار منطقی جدید را در یک خانواده با سرعت بالا معرفی کرده ‌است که ۱۵۰MHz+ عملکرد را برای کاربردهای فضایی به ارمغان می‌آورد.

QML-V، تقسیم کننده نوسان ساز یکپارچه، دارای چهار دروازه NAND، باعث بیش از دو برابر سرعت دروازه IC های منطقی rad-hard می‌باشد، که از پاسخ سریع‌تر در مدارهای فرکانس بالا اطمینان حاصل می‌کند.

IC های Rad-Hard

دستگاه‌های جدید و IC های Rad-Hard با استفاده از تکنولوژی ۱۳۰ نانومتری CMOS، سرعت خود را با جریان عملکرد پایین با استاندارد Radiation Hardness Assurance تا 125 MeV.cm2/mg برقرار می‌کنند.

محدوده ولتاژ تغذیه آن‌ها که ۱.۸ تا ۳.۶ ولت می‌باشد به تامین انرژی شدید و محدودیت‌های انرژی که در ماهواره‌ها و وسایل نقلیه فضایی معمول هستند کمک می‌کند.

IC های Rad-Hard ترکیبی از چندین ویژگی اجزای منطقی گسسته است که مستقیماً یک اسیلاتور کریستال را هدایت می‌کند، که با صرفه‌جویی در فضای صفحه و افزایش قابلیت اطمینان سیستم، طراحی مدار را ساده می‌کند و ثبات را افزایش می‌دهد. تقسیم کننده با ارائه خروجی فرکانس اسمی، تقسیم بر 2، تقسیم بر 4 و تقسیم بر 8 انعطافپذیری را ایجاد می‌کند.