کلاه ایمنی هوشمند با نمایشگرهای Nano OLED Heads Up Display برای شفافیت 100٪ تصویر و رنگ‌های واضح

EyeRide HUD یک سیستم انقلابی برای کلاه ایمنی هوشمند است که توسط یک شرکت فرانسوی، EyeLights راه‌اندازی شده است. این دستگاه توسط تولیدکنندگان سابق BMW و Airbus ایجاد شده است.

کلاه ایمنی هوشمند با نمایشگر Nano OLED Heads Up Display

این محصول، یک دستگاه کاملاً انحصاری (سازگار با همه انواع کلاه‌های ایمنی موتور)، GPS، کیت بدون دست، و دستور صدا (برای نگه داشتن چشم‌های شما روی جاده) و دارای ویژگی‌های جالب برای افزایش تجربه سوارکاری شما می‌باشد.

این نمایشگر می‌تواند جهت و اطلاعات تماس‌گیرنده را در اختیار کاربران قرار دهد که توسط دستورات صوتی کنترل می‌شود. کلاه ایمنی هوشمند دارای کوچکترین فناوری Nano HD OLED است که در آن ادغام شده است. این محصول شفافیت 100٪ تصویر و رنگ‌های واضح را ارائه می‌دهد و باعث می‌شود میزان روشنایی 3000 nit را به ارمغان می‌آورد که 3 برابر بهتر از آیفون در برابر خورشید است.

در زمان استفاده از فناوری HUD به جای تلفن‌های هوشمند، 4.2 ثانیه از زمان واکنش را صرفه‌جویی می‌کند. این محصول، از یک واحد کنترل بیرونی تشکیل شده است که در کنار کلاه ایمنی هوشمند شما سوار می‌شود و همچنین یک واحد پروژکتور کوچک که در بالای کلاه شما، درست بالای یک چشم قرار می‌گیرد.

برای کلاه ایمنی هوشمند

این سیستم از یک کنترل نصب‌شده خارجی و بلوتوث ۵ که متصل به تلفن کاربر است، استفاده می‌کند. این سیستم با برنامه‌های نقشه‌برداری مانند Waze و گوگل مپ، Garmin HERE system سازگار می‌باشد. مسیر، چرخش و تمام اطلاعات دیگر از طریق صفحه نمایش OLED ساخته‌شده توسط شرکت سونی به کاربر نمایش داده می‌شوند. برای ارتباطات گروهی، این واحد همچنین از Discord به جای بلوتوث استفاده می‌کند.

با نمایش نقشه‌ها و برنامه‌های Google (روشن و شفاف) در دید شما، به شما کمک می‌کند تا سواری مطمئنی داشته باشید. کلاه ایمنی هوشمند با بلندگوهای تخت 55 میلی‌متری 99dB و میکروفون جهت‌دار، تجربه صدای قدرتمند و ارتباط با سایر سوارکاران را تضمین می‌دهد. موسیقی Spotify و یوتیوب در دسترس است. EyeRide مقررات مربوط به ایالات متحده، اتحادیه اروپا و CA را به تصویب رسانده تا اطمینان حاصل کند که هنگام سوار شدن، از حمایت مورد نیاز خود بهره‌مند می‌شوید. این کلاه ایمنی در حال حاضر در خط تولید می‌باشد.

برای کلاه ایمنی هوشمند