امروزه در سیگنال ژنراتور برداری امکان آزمایش هر دو فرکانس 5G NR FR1 و FR2 به لطف مولد جدید سیگنال برداری SMM100A وجود دارد که ویژگی‌های بسیار عالی RF را در کل دامنه فرکانس از 100 مگاهرتز تا 44 گیگاهرتز نشان می‌دهد، همه باندهای استفاده شده توسط استانداردهای بی‌سیم، از جمله LTE و 5G NR و همچنین آخرین استانداردهای WLAN Wi-Fi 6 و Wi-Fi 6E (حداکثر 7.125 گیگاهرتز) و شبکه‌های بی‌سیم شخصی مانند بلوتوث نیز تحت پوشش هستند.

مقایسه سرعت 5G و  Wi-Fi 6E

حداکثر پهنای باند مدولاسیون RF سازگار با 1 گیگاهرتز، سیگنال‌های پهنای باند مورد استفاده دستگاه‌ها را برآورده می‌کند و از مشخصات استاندارد بی‌سیم از جمله IEEE 802.15.4z فوق پهن باند (HRP-UWB) استفاده کامل می‌کند.

SMM100A حداکثر توان خروجی 18dBm+  را ارائه می‌دهد که نیاز به تقویت‌کننده‌های خارجی را کاهش می‌دهد. پاسخ فرکانس مدولاسیون عالی، اندازه بردار خطا (EVM) و نسبت عملکرد کانال مجاور (ACPR) منجر به دقت آزمون قابل اعتماد و قابل تکرار می‌شود.

سیگنال ژنراتور برداری با شش گزینه حداکثر فرکانس از 6 گیگاهرتز تا 44 گیگاهرتز و چهار گزینه پهنای باند مدولاسیون از 120 مگاهرتز تا 1 گیگاهرتز همراه است تا تمام نیازهای اصلی باند دستگاه را برآورده کند.

تولید سیگنال در زمان واقعی با یک مولد باند پایه داخلی برای تولید سیگنال و یک مولد شکل‌دهنده موج دلخواه (ARB) برای شکل موج تعریف شده با نرم‌افزار شبیه‌سازی R&S WinIQSIM2 در دسترس هستند.

SMM100A دارای عمق حافظه ARB بزرگ تا 2Gsample  و حداکثر سرعت نمونه‌برداری 1.2Gsample / s  می‌باشد. برای استفاده در تولید، حالت چند قطعه‌ای با bandwidthسریع بین سیگنال‌های باند پایه، سرعت توالی آزمایش را افزایش می‌دهد.

با استفاده از ضبط کننده ماکرو SCPI، کاربران می‌توانند به سرعت و به راحتی برنامه‌های کنترل از راه دور بدون خطا را ایجاد کنند. علاوه بر این، اسکریپت‌های MATLAB یا Python می‌توانند در SMM100A دوباره استفاده شوند.