سیستم تست جدید ECU با راه‌حل تست National Instrument، با ارائه نتایج کارآمد به پایین آمدن کل هزینه آزمون کمک می‌کند. همچنین این پلتفرم مبتنی بر نرم‌افزار، اعتبار سیستم و قابلیت حفظ سیستم را با ابزارهای عیب‌یابی داخلی ارتقا می‌دهد.

سیستم تست جدید ECU برای ساده‌سازی الکترونیک پیچیده خودرو

افزایش سیستم‌های الکترونیکی خودرو، باعث پیچیدگی واحدهای کنترل الکترونیکی (ECU) در وسایل نقلیه مصرفی مدرن شده است. همچنین، شبکه‌ای با بیش از 100 ECU شامل “هوش” یک وسیله نقلیه مدرن می‌باشد که تمام نوآوری‌های مربوط به ایمنی خودرو، اتصال، کارآیی و راحتی را نیز تأمین می‌کند.

ECU با کمک ترمز اضطراری اتوماتیک و سیستم‌های هشدار خروج از خط، ایمنی را بهبود می‌بخشد. این کنترلرها همچنین کنترل دقیق موتور را انجام می‌دهند، بنابراین عملکرد بیشتری را از همان موتور سوخت داخلی ارائه می‌دهند. بنابراین، قبل از هر چیز نیاز به آزمایش هر کنترلر اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. اما، هرچه ECU (و ویژگی‌هایی که از آنها پشتیبانی می‌کنند) پیشرفته‌تر می‌شوند، آزمایش نیز پیچیده‌تر می‌شود. برای پرداختن به این چالش، National Instruments (NI)، سیستم تست ECU (یک پلتفرم نرم‌افزاری مبتنی بر آزمایش ECU های خودرو) را معرفی کرده است.

سیستم تست ECU(ECUTS) یک راه‌حلی از ترکیب استاندارد‌سازی با انعطاف‌پذیری برای ارائه بازده در توسعه تستر، تعمیر و نگهداری و زمان تست می‌باشد. NI برای صرفه‌جویی در وقت مشتریان در فرآیند توسعه و ساده‌تر کردن تعمیر و نگهداری، سطح اول مؤلفه‌های مشترک را در یک آزمایش استاندارد یکپارچه کرده است. به دلیل طراحی ماژولار PXI، آزمایش انعطاف‌پذیر است و می‌تواند در طیف وسیعی از ECU بدنه، شاسی و فرمان (بر اساس ابزار دقیق انتخاب شده) مورد مقایسه قرار بگیرد. علاوه بر این، سخت‌افزار با کارایی بالا (طراحی شده توسط TestStand) می‌تواند به کاهش زمان تست کمک کند. همچنین چهار DUT به طور موازی با یک سیستم تست تنها قابل آزمایش هستند.

سیستم تست جدید ECU

فواید سیستم تست جدید ECU

ECUTS به پایین آوردن هزینه کل تست کمک می‌کند و تأمین‌کنندگان را به موفقیت نزدیک می‌کند. با استفاده از:

  • توسعه شتاب با سطح شروع بالاتر. تیم تحقیق و توسعه سیستم‌ها، از قبل ابزار دقیق، کابل‌کشی، بار، سوئیچینگ و اتصال جرم را به یک پایه اصلی متصل کرده است تا مشتریان بتوانند در ساخت توالی‌های تست صحیح تمرکز کنند تا کاملاً ECU را تست کنند.
  • استاندارد‌سازی در یک معماری جهانی برای آزمایش عملکردی ECU‌های بدنه، شاسی و ادوات. این مزایا از اعمال برنامه‌های خدمات استاندارد گرفته تا استفاده مجدد از دوره‌های آموزش اپراتور، تا ارتباط بین داده‌ها در سایت‌ها، متفاوت می‌باشد.
  • کاهش زمان چرخه تست با آزمایش چهار ECU به طور موازی.
  • کاهش خطر از کار افتادگی از طریق بهبود قابلیت اطمینان سیستم و حفظ آن با ابزارهای عیب‌یابی داخلی و برنامه‌های خدمات جهانی که تعمیرات و مبادلات را ساده‌تر می‌کند.

Sergio Mejia، مهندس آزمون I&IE در Vitesco Technologies می‌گوید: “همکاری با NI برای حل چالش‌های تست عملکردی ECU، هزینه کل آزمون ما را کاهش داده است.” “با استاندارد‌سازی در آزمایش‌کنندگان NI، ما چرخه و زمان توسعه را کاهش دادیم، همچنین استفاده مجدد از سیستم را افزایش دادیم.”