ماژول کلید اتومبیل دیجیتال که با تلفن همراه کار می‌کند، اجازه می‌دهد تا انتقال داده و نظارت بر شرایط خودرو، از جمله مسافت رانندگی و سوخت همراه با کنترل وسیله نقلیه، بی‌سیم صورت گیرد.

LG Innotek یک ماژول کلید اتومبیل دیجیتال با بهبود دقت و امنیت در تشخیص مکان ایجاد کرده است. ماژول کلید اتومبیل دیجیتال یک مولفه ارتباطی است که در اتومبیل نصب می‌شود و امکان انتقال داده بی‌سیم بین ماشین و تلفن هوشمند را فراهم می‌کند. کلید دیجیتال، یک کلید اتومبیل‌های نسل بعدی است که به کاربران امکان می‌دهد درب اتومبیل را باز یا قفل کنند یا موتور را با استفاده از تلفن هوشمند روشن کنند. یک راننده می‌تواند از تلفن هوشمند خود برای نظارت بر شرایط وسیله نقلیه، از جمله مسافت رانندگی، بازده سوخت، فشار لاستیک و غیره، با یک نگاه و همچنین کنترل وسیله نقلیه استفاده کند.

کاربران می‌توانند کلید دیجیتال را به شخص دیگری قرض دهند یا فقط عملکردهای خاص مانند باز یا بستن صندوق عقب را با استفاده از یک برنامه تلفن هوشمند مجاز بگذارند. نیازی نیست که کاربران کلید فیزیکی به همراه داشته باشند و خطر از دست رفتن کلید را کاهش دهند. همچنین، تلفن هوشمند برای رانندگی باید درون ماشین باشد و خطر سرقت اتومبیل را کاهش دهد.

از آنجا که اخیراً خدمات اشتراک و اجاره اتومبیل افزایش یافته است، تقاضا برای ماژول کلید ماشین دیجیتال هر ساله افزایش می‌یابد. اما ماژول‌های کلید دیجیتالی اتومبیل ‌هاب موجود دارای دقت کم در تشخیص مکان می‌باشند و همین امر نگرانی برای امنیت پایین را افزایش داده است زیرا مستعد هک شدن و غیره هستند.

ماژول کلید اتومبیل دیجیتال از فناوری فوق باند پهن (UWB) استفاده می‌کند که یک فناوری ارتباط LAN بی‌سیم و یک الگوریتم اختصاصی است و باعث بهبود دقت تشخیص مکان می‌شود. همچنین، ماژول با استفاده از فناوری اختصاصی پیشگیری از هک، امنیت را افزایش داده است.

ماژول کلید دیجیتال خودرو

ماژول کلید اتومبیل دیجیتال می‌تواند موقعیت تلفن هوشمند را 5 برابر دقیق‌تر از ماژول‌های کلیدی موجود تشخیص دهد. دامنه خطای ماژول بین موقعیت واقعی تلفن هوشمند و محل شناسایی از 50 سانتی‌متر (19.7 اینچ) به کمتر از 10 سانتی‌متر (3.9 اینچ) کاهش یافته است.

برای دستیابی به این هدف، از فناوری باند پهن فوق‌العاده با دقت بهتر نسبت به فناوری کم انرژی بلوتوث (BLE) برای فاصله و جهت استفاده می‌شود. علاوه بر این، برای این ماژول، LG Innotek از فناوری طراحی اختصاصی خود برای آنتن ارتباطات بی‌سیم و الگوریتم اندازه‌گیری اختصاصی آن استفاده کرد.

هرچه دقیق‌تر یک ماژول کلید اتومبیل دیجیتال محل قرارگیری یک تلفن هوشمند را تشخیص دهد، عملکردهای متنوع تر و راحت‌تری نیز قابل اجرا هستند. ماژول کلید اتومبیل دیجیتال می‌تواند مکان گوشی هوشمند را تشخیص داده و درب صندلی راننده را از قبل باز کند یا موتور را به طور خودکار روشن کند.

همچنین می‌تواند فضای رانندگی شخصی را برای راننده فراهم کند. هنگامی که چندین نفر از یک ماشین استفاده می‌کنند ، ماژول می‌تواند مکان تلفن هوشمند را تشخیص داده و صندلی راننده یا آینه‌های نمای جانبی را به طور خودکار برای راننده مربوطه تنظیم کند. هنگامی که چندین نفر با کلید اتومبیل دیجیتال یکسان سوار وسیله نقلیه می‌شوند، ماژول می‌تواند شخص روی صندلی راننده را به طور دقیق تشخیص دهد.

اتصال ماژول کلید دیجیتال خودرو به تلفن هوشمند

فناوری انحصاری پیشگیری از هک این شرکت از تداخل الکترومغناطیسی و دستکاری در ارتباط بین وسیله نقلیه و تلفن هوشمند جلوگیری می‌کند. این امر احتمال سرقت خودرو را به دلیل از دست دادن هک شدن تلفن‌های هوشمند یا کلید دیجیتالی به شدت کاهش می‌دهد.

با تمام این عملکردها، ماژول کلید اتومبیل دیجیتال جمع و جور و باریک است. این ماژول، به لطف فناوری یکپارچه‌سازی بسیار دقیق، با اندازه یک کلیپ، شامل حدود 60 مولفه از جمله عنصر RF (فرکانس رادیویی)، عنصر بلوک قدرت و غیره است. با اندازه جمع و جور خود، می‌توان آن را به راحتی در هر جایی نصب کرد داخل و خارج وسیله نقلیه.

علاوه بر این، ماژول مطابق با آخرین استانداردهای کنسرسیوم اتصال اتومبیل، یک سازمان جهانی استانداردسازی کلید دیجیتال است که به آن اجازه می‌دهد بدون توجه به کشور، زمین و نوع خودرو مورد استفاده قرار گیرد. LG Innotek یکی از اعضای اصلی این سازمان است و به طور فعال در همکاری با شرکت‌های بزرگ جهانی صنعت در استانداردسازی کلید اتومبیل دیجیتال شرکت می‌کند.

با استفاده از ماژول کلید اتومبیل دیجیتال، LG Innotek قصد دارد به طور فعال در بازار برای مولفه‌های ارتباطی نسل بعدی ورود کند. این شرکت به طور فعال تبلیغاتی را هدف قرار می‌دهد که تولیدکنندگان جهانی وسایل نقلیه و اجزای وسایل نقلیه را در ایالات متحده، ژاپن و اروپا و همچنین کره برای تولید انبوه محصول هدف قرار می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی دیجی قطعه در حوزه تامین قطعات الکترونیک می تواند هر نوع قطعه را که لازم دارید برایتان ارسال کند.