ساده‌سازی طراحی با استفاده از یکپارچه‌سازی مدار مطابق با امپدانس ( تطبیق امپدانس ) و تخلیه الکترواستاتیک (ESD) در یک قالب فشرده، جدیدترین کاربردهای BPF8089-01SC6 RF برای سیستم جهانی ماهواره ناوبری (GNSS) مانند گیرنده‌های ماهواره قابل حمل برای GPS ،Galileo GLONASS و منظومه‌های ماهواره‌ای، BeiDou و QZSS است.

تظبیق آمپدانس

ممکن است در چندین سیستم ناوبری ماهواره‌ای مصرف‌کننده، ایستگاه پایه رادیویی، هواپیماهای بدون سرنشین و سیستم‌های ردیابی مورد استفاده قرار گیرد. در مبحث تطبیق امپدانس BPF8089-01SC6 یک رابط 50Ω بین آنتن گیرنده و تقویت‌کننده کم صدا (LNA) فراهم می‌کند. این دستگاه جمع و جور معمولاً جایگزین شبکه‌ای منطبق می‌شود که شامل حداکثر پنج خازن، مقاومت و سلف و همچنین دو دستگاه محافظت گسسته است و در نتیجه رد پای بسیار کمتری ایجاد می‌شود.

مدار تطبیق آمپدانس

طراحان همچنین می‌توانند از مشخصات مسیر PCB (ارائه شده در صفحه داده دستگاه) برای کاهش چالش‌های طراحی و اطمینان از عملکرد مطلوب استفاده کنند.

حفاظت ESD با IEC 61000-4-2 مطابقت دارد (C = 150pF ، R = 330Ω) و از سطح 4:8 کیلوولت برای تخلیه تماس و 15 کیلو ولت برای تخلیه هوا بیشتر است. این دستگاه همچنین مطابق با MIL STD 883C (C = 100pF ، R = 1.5kΩ) ولتاژ پالس 2kV را تحمل می‌کند.

BPF8089-01SC6 در یک بسته SOT23-6L (سازگار با بازرسی نوری خودکار) و بخشی از محدوده محصولات ST’s Application Specific Integrated Passives (ASIP) قرار دارد. این دستگاه در حال تولید است و از STMicroelectronics در دسترس است.