نرم افزار جدید AI برای برد‌های توسعه STM32

نرم‌افزار جدید AI برای STM32 ، دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

  • در نرم‌افزار جدید AI برای STM32 ، محیط توسعه NanoEdge AI Studio توسط Cartesiam به یک توسعه‌دهنده تعبیه‌شده اجازه می‌دهد تا به سرعت، راه‌حل‌های قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد کند.
  • این برنامه به کاربران بورد‌های توسعه STM32 microcontroller اجازه می‌دهد تا به راحتی الگوریتم‌های یادگیری ماشین را برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها ایجاد کنند.

Cartesiam، شرکتی که نرم‌افزار هوش مصنوعی (AI) را برای سیستم‌های تعبیه‌شده ایجاد می‌کند، خبر جدیدی از استودیوی NanoEdge AI خود برای بهینه‌سازی بورد‌های توسعه میکروکنترلر STM32 توسط STMicroelectronic اعلام کرده است.

محیط توسعه NanoEdge AI Studio موانع قدیمی AI را برطرف می‌کند و برای شرکت‌هایی طراحی شده است که منابع تخصصی در یادگیری ماشین ندارند. این نسخه جدید به یک توسعه‌دهنده تعبیه‌شده اجازه می‌دهد تا با استفاده از میکروکنترلرهای STM32 به سرعت راه‌حل‌های قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کند. همچنین، ورود داده‌های تازه در NanoEdge AI Studio مستقیماً از طریق پورت USB و یا سریال STM32 و نسخه پیشرفته‌ای از انطباق خودکار داده‌های Cartesiam و تأیید کیفیت توسط Cartesiam وارد می‌شود.

برد‌های توسعه STM32

ابزار نرم‌افزاری شهودی به طراحان سیستم با استفاده از میکروکنترلرهای کم مصرف مبتنی بر ARM اجازه می‌دهد تا الگوریتم‌های یادگیری ماشین را مستقیماً در طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها از جمله دستگاه‌های متصل، لوازم خانگی و ماشین‌های صنعتی به سرعت، آسان و ارزان ادغام کنند. این نرم‌افزار یادگیری یک رفتار سمبولیک را از طریق دستگاه امکان‌پذیر کرده و قادر است هرگونه تنوع این رفتار را حتی در یک محیط پیچیده و “پر سر و صدا” تشخیص دهد.

در این نسخه جدید، توسعه‌دهندگان گزینه جدیدی را برای انتخاب مستقیم بوردهای توسعه ST Nucleo-F401RE یا Nucleo-L432KC به عنوان سیستم عامل سخت‌افزاری دریافت می‌کنند. انتخاب این بوردها آخرین مرحله از روند استودیو را باز می‌کند و اجازه می‌دهد تا یک کتابخانه یادگیری ماشین بر روی سکوی سخت‌افزار انتخاب شده آماده اجرا شود.

میگوئل کاسترو (Miguel Castro)، مدیر راه‌حل‌های هوش مصنوعی در STMicroelectronic، می‌گوید: “مشتریانی که با میکروکنترلرهای ST در حال توسعه هستند، می‌توانند از همان راه‌حل‌های Cartesiam در همان اکوسیستم بورد‌ها و محیط‌های توسعه که قبلاً از آنها استفاده کرده‌اند، بهره ببرند. استودیوی NanoEdge AI با افزودن نسل ساده کتابخانه یادگیری ماشین به محیط توسعه شبکه‌های ما، STM32Cube.AI، پیشنهادات AI را تکمیل می کند. بوردهای توسعه ST بهترین سیستم عامل برای تولید نسل بعدی محصولات هوشمند در میکروکنترلرهای کم مصرف و مقرون به صرفه هستند.”

Joel Rubino، مدیر عامل شرکت Cartesiam، افزود: “از زمان راه‌اندازی آن در ماه فوریه، استودیوی NanoEdge AI توسط مشتریان در هر اندازه و در تمام قاره‌ها برای توسعه تشخیص کلاه‌برداری و راه‌حل‌های امنیتی هوشمند استفاده شده است. این نسخه جدید NanoEdge AI Studio که بصورت اختصاصی برای بوردهای STM32 ساخته شده است، به مشتریان ما یک سخت‌افزار و نرم‌افزار کامبو (combo) می‌دهد تا در هنگام توسعه و آزمایش دستگاه‌های همراه جدید و همچنین سیستم‌های داخلی که برای نگهداری پیش بینی طراحی شده‌اند، به آنها اعتماد کنند.”

استودیوی NanoEdge AI امروز برای دانلود از وب سایت Cartesiam در دسترس است.